Sădim bucuria prin intermediul campaniei Adoptă o MAMĂ

Ați văzut vreodată ochii unei femei triste?
Privirea e pustie, nu sclipește nici un pic de speranță în ea, nu licărește în ea încrederea și e cuprinsă de o bătrînețe nespecifică vârstei...
Eu am văzut ochii goi ai unei bătrîne și m-a luat cu fiori prin tot corpul. Stătea în genunchi, ca în biserică, fix lîngă o covrigărie din centru. I-am luat două plăcințele calde și i le-am dat. Cum s-a îmbujorat automat femeia și a început să-mi mulțumească, să-mi mulțumească tot neamul și să-mi strige recunoștința și atunci când mă îndepărtam de ea.
Și m-am gândit atunci - câtă recunoștință pentru o bucată de pâine...

Nu mai țineam minte când am fost atât de recunoscătoare pentru pâinea de pe masă...
Și m-am întristat pe mine, pe oameni, pe soartă, iar pe mine.
Fericirea e în cele mai sincere intenții, în cele mai mici gesturi, în acel gram mic de atenție care bucură sufletul altui om.
Câtă bucurie a adus copiilor campania "Cadoul din cutia de pantofi", cum s-au bucurat de toate darurile primite de la oameni, de atenția și iubirea transmisă acelor copii care sunt foarte limitați la capitolul posibilități.
Acum, Fundația Ajută un Om, inițiatoarea campaniei "Cadoul din cutia de pantofi", a dat start unei noi campanii "Adoptă o MAMĂ"!



 Cu ocazia sărbătorii de 8 Martie, Campania își propune să adune cadouri  pentru unele mame care-și cresc singure copiii, pentru femei care luptă cu sărăcia, cu foști bărbați violenți, cu deznădejdea și cu neputința.
Toți doritorii de a se implica în această campanie, pregătesc un pachet cu daruri mici, care aduc bucurii mari, imense.
În pachete puteți pune obiecte cosmetice, ciorapi, colanți, un fular, o carte, o ciocolată, un pachet cu biscuiți, doar că toate lucrurile trebuie să fie noi și împachetate.
Pachetele cu donații le aduceți la Tucano Coffee de pe str. Bănulescu Bodoni până la data de 6 martie.
Mai multe detalii găsiți pe pagina de facebook a fundației Ajută un Om.
Cu o rândunică nu se face primăvara, deaceea eu susțin această campanie și vă invit pe fiecare să contribuiți la fericirea unei mame nevoiașe.
Cu Doamne-ajută!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții