3 activități (re)creative pentru părinți și copii

        Perioada rece a anului, pe lângă viroze, muci şi tuse, mai vine cu un bonus : nu mai poţi să stai toată ziua afară cu copii. Asta înseamnă că marea majoritate a timpului o petrecem în casă. Şi în timp ce eu visez să mă cufund sub căldura unei pături, cu o carte în mână, cineva cere atenţie!!!
Altă scăpare nu am decât s-o ofer, mai mult sau mai puţin din proprie dorinţă, depinde de starea de spirit din momentul respectiv.
Zilele acestea ne-au ţinut multe ore în casă, în compania unei soprane care nu-şi mai termină spectacolul - tusea!
În fiecare zi  am făcut şi câte un moment de creativitate printre fotbal, certuri, plâns şi jocuri cu maşini.
În prima zi am făcut o coroniţă de toamnă, din crengi, frunze, flori, seminţe, castane şi conuri. Pe toate le-am lipit cu clei fierbinte, iar băieţii îmi spuneau ce să lipesc şi unde. Când a fost gata, băieţii şi-au pus-o pe cap, că doar nu  degeaba sunt mici prinţi😉.

La a doua activitate am avut ca ingredient principal - plastilina. Pe cutia de la plastilină, era desenată o omidă, cei doi mici prinţi au dorit să facem şi noi o omidă. Ei au tăiat bucăţile de plastilină, au făcut cerculeţe şi tot ei le-au pus pe un pai. Capul l-am făcut eu şi poza tot eu😂.

Astăzi, am făcut două binocluri. Din tuburile de la hârtie igienică. Fiecare şi-a ales culoarea şi design-ul. Mama a tăiat, flăcăii au lipit. Am făcut câte două găuri tuburilor, am legat panglică şi au început căutările minuțioase prin casă😊.

Să aveţi o seară frumoasă, creativă sau nu, dar împreună cu copiii, chiar dacă uneori sunt prea solicitanţi.
O să revin cu câteva activităţi pe care le puteţi face chiar ín pat, împreună cu copiii.





Eu mă numesc Mariana și sunt vocea acestui blog. Dacă îți place ce scriu și cum scriu, te aștept și pe pagina de facebook a bloguluiJurnalul unei zâne, ca să afli primul despre noile postări! Îți mulțumesc pentru vizită!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții