Noaptea intru-n ring de box😂😂😂da e fain şi aşa)))

Chiar din prima zi de când m-am ĩntors de la maternitate cu gemenii noştri i-am lãsat sã doarmã ĩn pãtuţul lor.
Nu am avut momente de ĩndoialã cã poate-ar trebui sã doarmã cu noi.
Mama şi tatãl meu toatã viaţa au dormit ĩmpreunã,probabil cã eram deja programatã şi eu la acest sistem.
Primele trei luni gemãnuţii noştri au ĩmpãrţit un pãtuţ,când deja le ajungeau picioruşele spre celãlalt,am instalat şi al doilea pãtuţ.
Noaptea,când se trezeau sã mãnânce,ĩi puneam la sân(de cele mai multe ori se trezeau pe rând). Adormeam cu bebeluşu'pufos la sân pân'se trezea cealaltã pufoşenie şi fãceam schimbul. Adormeam şi cu cealaltã pufoşenie la piept.
Doar cã nu prea dormeam eu,tot timpul mi-era fricã sã nu-i lovesc ĩn somn.
Probabil cã deaceea şi optam ca ei sã doarmã ĩn pãtuţurile lor. Mi-era fricã sã nu le aterizeze pe corpurile micuţe şi finuţe câte-un 38 de picior sau vreun cot greoi. Mai ales cã mã ştiam cã dorm tare ĩmprãştiat.
Astfel copiii adormeau ĩntre noi,dar tot timpul se trezeau ĩn pãtuţurile lor. Sãracu'omu'meu toatã noaptea aducea şi ducea la pãtuţuri sufleţele mici.
Pân'la trei anişori,au dormit ĩn pãtuţuri,devenise şi pentru ei un obicei,şi deja urcau singuri ĩn pãtuţuri la culcare.
La 3 ani am strâns pãtuţurile şi le-am luat paturi potrivit vârstei lor.
Patul nostru conjugal a trecut ĩn altã camerã,vis-a-vis de cea a copiilor.
Asta se-ntâmpla prin februarie. Doar cã ĩn fiecare noapte se trezeau şi veneau sã doarmã cu noi.
Pãi ce vreau eu sã spun e urmãtorul lucru: când aveau vreo 50 centimentri mi-era fricã sã nu afle legile fizicii mai devreme,adicã dacã i-am fi lovit ĩntâmplãtor ĩn somn. Acuuum,mi-e fricã mie sã dorm cu ei,mã-nvaţã ei fizicã. Şi cât de pufoşi şi drãgãlaşi ar fi,dor loviturile. Se culcã pe noi,hai cã asta-mi place şi mie,apoi se-ncinge ringul. Se-ntorc şi baţ! picioare peste faţã,pumni ĩn burtã şi coate-n coaste😂😂😂.
Sursa foto: gettyimages.com


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții