Tu pe tine te iubeşti?

Noi tot timpul o sã ne trãim propria poveste de iubire,ĩn dependenţã de cum ne-o ţesem singuri.
O vreme am ales ca firul principal al iubirii mele sã fie durerea şi exact aşa a fost. Pur şi simplu nu mi-am dorit sã pãrãsesc acea poveste,am ales sã plâng,sã mã supun,sã-ndur neiubirea lui,dar sã fiu acolo.
Mi-a fost teamã sã rãmân singurã,deaceea rãmâneam lângã el.
Mi-am zis cã ĩntr-o zi o sã-şi dea seama cã eu sunt perechea potrivitã.
Ĩntr-o zi ĩnsã,am plecat din poveste,cu inima frântã,dar cu paşi siguri.
Ĩn acea zi am ĩnceput sã mã ascult,ĩn loc de sã-l ascult!
Eu aveam fire colorate ĩn suflet,ce aşteptau sã fie ţesute,iar eu tot timpul alegeam firele grele de regrete,ude cu lacrimi şi uzate de-atâtea roluri şi mãşti.
Eu eram atât de frumoasã ĩn interior,aveam atâta bucurie-n suflet pe care-o ţineam acolo ĩnchisã,aveam atâtea zâmbete sã dau,aveam atâta libertate-n mintea mea ĩnlãnţuitã de prejudecãţi şi frici.
Am mulţumit de-atâtea ori iubirii mele care m-a distrus( ce ironie!),pentru cã ea m-a ajutat sã mã adun,sã mã compun,sã cresc,sã visez.
M-a transformat durerea unei iubiri neĩmpãrtãşite şi m-a transformat frumos.
Ĩntre timp,firele mele colorate se-nţeseau,iar eu trãiam povestea mea de iubire. Mã iubeam pe mine,mã lãudam,mã aplaudam şi razele iubirii mele de mine ieşeau dincolo de trupul şi sufletul meu.
Ĩntr-un februarie l-am cunoscut pe cupidonul meu💙💙💙!!!
Ĩntr-o dimineaţã de iarnã  m-a sunat şi mi-a spus " ĩmbracã-te cu haine cãlduroase pentru cã astãzi e foarte frig afarã."
Atunci am ştiut cã am deschis uşa inimii mele,treptat am ĩnvãţat cã el nu pretinde la libertatea mea,la vreun rol,iar unicile lanţuri care ne leagã sunt respectul,sinceritatea,dialogul.
Aş vrea sã ne simţim iubiţi clipã de clipã,sã ne declarãm iubirea fãrã motiv,fãrã zile speciale,sã facem dragoste nu rãzboi.
Sã avem grijã sã ne ascultãm,trãiesc ĩn noi nişte poveşti incredibil de vindecãtoare!!!
Fiţi iubiţi şi iubiţi-vã!!!!
Sursa foto: clipart.heartclipart.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții