Curcubeul din bucãtãrie!!!

La noi ĩn casã practic nu trece o zi sã nu ne aşezãm cu copiii la masa de activitãţi. Aşa numesc eu masa din bucãtãrie,pentru cã anume ĩn jurul ei desenãm,colorãm,decupãm,lipim.
Multe creaţii pe care le facem sunt lipite pe pereţi,aşa se face cã avem o adevãratã expoziţie ĩn casã. Uneori trebuie sã negociez cu ei ca sã nu le lipim chiar pe toate pe pereţi,altfel nu ne-am mai vedea unul pe altul de dupã desene. Asta e fain,pe mine nu poate decât sã mã bucure,pentru cã-mi aratã ĩncã o datã cã ei cred ĩn puterile lor şi sunt mândri de ce fac.
Pentru mine e terapie curatã,iau pensula ĩn mânã şi parcã mi se acordeazã toate coardele sufletului ĩntr-o armonie coloratã,parcã vãd cum neuronii ãia mai agitaţi ĩncepe sã danseze lin şi chiar ĩncep sã schiţeze zâmbete.
Ĩn desenele lor le citesc dispoziţia şi ştiu cum sã mã comport mai departe.
Astãzi am lipit curcubee. Am tãiat fâşiele colorate şi le-am lipit pe o coalã de hârtie. A ieşit ceva nemaiponenit de frumos,mã refer la creaţiile lor,pentru cã ,no,eu ĩs mare şi e normal sã iasã altfel. La mine e o creaţie frumoasã,dar e ceva ce ştiu cum trebuie sã fie,la ei ĩs tablouri pline de viaţã,de curiozitate şi de imaginaţie. Eu am o regulã,pe care mã strãdui s-o ţin tot timpul. Nu impun sã facã cum trebuie,sã lipeascã culori,forme ĩn ordine sau sã coloreze neapãrat cerul ĩn albastru. Fiecare e liber sã facã ce vrea,ĩn ordinea care vrea,uneori se uitã cum fac eu şi ĩncearcã sã facã la fel,alteori se conduc de propria fantezie şi ies tablouri nemaipomenit de frumoase,colorate dupã propria dorinţã. Eu le numesc tablouri ĩnsufleţite,pentru cã e mult suflet acolo.
De aceastã datã eu am ales sã lipesc curcubeele şi le-am pus sub magnete,pe frigider,ca sã-mi amintesc ĩn toatã ziua cã viaţa e coloratã,asemenea unui curcubeu.
Mai jos creaţiile noastre:


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții