Cu mândrie-n suflet despre voi!!!

Bunã seara!!!
Nu ştiu dacã ştiţi,dar eu nu locuiesc ĩn România şi nici nu sunt româncã. Locuiesc ĩn Chişinãu,Republica Moldova.
Aceastã postare este special pentru voi,despre situaţia din ţara voastrã,dar şi despre noi😋
Eu ĩmi iubesc foarte mult ţara,pentru mine ea nu este vreun politician sau vreo lozincã electoralã,ţara mea  este lanul de grãu,pâinea pe vatrã,pãrinţii,bunicii,strãbunicii,familia,prietenii,vişinii din grãdinã. Eu o iubesc pentru pãmãntul ei puhav şi roditor,pentru oamenii simpli,e drept cã sãraci material,dar bogaţi sufletešte. Avem averi ĩntregi de astfel de oameni.
Oamenii pleacã de aici,lasã mamã,tatã,cãţel,purcel şi pleacã,unii ĩnjurând ţara,alţii lasã lacrimile lor acestei ţãri. Lumea e foarte dezamãgitã şi obositã de cârma acestei ţãri. Şi la noi s-au votat noaptea legi,mişeleşte,ca hoţii,ši la noi s-au organizat proteste zile la rând,nopţi la rând. Din punct de vedere politic,nu s-a schimbat nimic. Demografic,a plecat lumea care şi-ncotro,lãsând sobele ĩncã calde la plecare😅😅😅,poate şi mâncarea pe plitã...
S-a schimbat ĩnsã ceva mãreţ ĩn sufletele noastre,atâta solidaritate nu am mai ĩntâlnit,oameni frumoşi,o bunãtate molipsitoare. Cei care nu puteau sta noaptea-n piaţã,le duceau protestatarilor ceai cald şi sandvişuri,pãturi şi multe cuvinte de mulţumire. Atunci a renãscut o omenie,care parcã ne-a adus cumva pace-n suflet!!! Diaspora s-a mobilizat ĩntr-un numãr incredibil,au ĩnnoptat strãini la strãini acasã,devenind dintr-o datã prieteni. Oamenii au zburat mii de km sa-şi poatã exercita votul,nu au putut vota," se terminase buletinele de vot" cicã.
Şi au fost toţi paşnici,cerându-şi doar drepturile. Burghezimea din fotoliile albe s-a speriat. Au mobilizat jandarmi,poliţişti," fiţi gata de rãzboi ĩn caz de ceva".
Nimeni nu a sãrit cu furca ĩn cap la altcineva.
Da!!! Am pierdut şansa unui viitor frumos,dar am ĩmprãştiat atâta omenie-n jur. Eu sunt mândrã!!!
Sunt mândrã şi de voi!!! Ĩncã un exemplu de solidaritate şi omenie!!!
Eu vã doresc sã câştigaţi pe toate planurile,sã fie pace ìn sufletele voastre şi pe pãmântul nostru.
Poate ĩntr-o zi o sã ne vedem.
Eu am locuit 4 ani ĩn România,mi-am fãcut studiile,am mulţi prieteni acolo,chiar şi naşii de cununie locuiesc acolo.
Deocamdatã,locul meu e aici...
Vã urez numai bine!!!
Sursa foto: libertatea.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții