O frunzã pentru mama💝

Noi oamenii avem uimitoarea capacitate de-a ne transforma când oferim iubire,dar mai ales când o primim. Sentimentul iubirii e cel mai profund dintre toate, cel mai cald,cel mai transformator. 
Eu m-am schimbat enorm de când am devenit mamã şi fizic,dar mai ales pe dinãuntru'mi. 
De când mã ţin minte,sunt o romanticã nebunã,dar dragostea pentru copiii mei m-a ĩnnebunit de tot,ĩn sensul frumos al cuvântului,d ar mai ales dragostea lor pentru mine.
Cã mai trãiesc şi pe cealaltã parte a monedei nu e un secret,adicã acolo unde iubirea e imperioasã şi nu pot sã dau din ea,dar astãzi vreau sã mã gândesc doar la partea cea uşoarã.
Eu mã topesc ĩn faţa iubirii gemãnuţilor mei,ĩn faţa fiecãrui zâmbet,fiecãrei priviri,fiecãrui "mama te iubec" ,cu toate cã mai mult simt decât aud,poate şi de acolo de unde mi-am spus de-atâtea ori cã emoţiile's mai grãitoare decât cuvintele. M-au simţit,ştiţi precum copiii dispun de o tehnicã grozavã de citire a pãrinţilor,tot la nivel de emoţii,ei,dar despre asta altã datã.
Când au ĩmplinit un anişor trãiam douã sentimente deodatã. Pe de-o parte feeria primului anişor,iar pe cealaltã parte nu puteam sã mã despart cu gândul cã nu mai sunt bebelusi,cã vor avea alte priviri,alte gesturi,mai conştiente. Eram dependentã de perioada lor de bebeluşie. Când au ĩmplinit doi anisori,mã uitam la independenţa lor şi mã minunam de spiritul lor liber şi totodatã dependent de noi. Perioada aceasta continuã,doar cã pe parcurs s-au adunat o mulţime de gesturi,emoţii,sentimente. 
Cel mai mult mã minunez de modul lor de a iubi,de a arãta asta,de a fi ei ĩnşişi,de dorinţa mea de a fi atât de naturalã precum ei. 
Când i-am luat ieri de la grãdiniţã,m-au ĩntâmpinat cu o frunzã uscatã,i-am ĩntors-o educatoarei,crezând cã e din colecţia de frunze din grupa. Educatoarea mi-a spus:
" Aceasta este pentru dumneavostrã, dimineaţã când am ieşit afarã,au gasit-o şi au avut grijã de ea toatã ziua,"e pentru mama",mi-au spus ei.
Oare ce poate fi mai frumos ca iubirea!!!
Sursa foto: fleurscoeur.jpg

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții