Magia sãrbãtorilor e alta decât iama prin magazine!

Se apropie sãrbãtorile de iarnã. Peste tot brazi coloraţi,fulgi pe geamuri,magazine arhipline,liste kilometrice de cumpãrãturi. Cumva,numim asta febra şi magia sãrbãtorilor.
Mã tot ĩntreb de câteva zile cât de magice au fost sãrbãtorile mele.
Mulţi ani la rând, adevãrata magie a fost ĩnghesuitã de nemulţumire,fricã şi prea multe griji.
Nemulţumire cã nu am primit cadouri materiale,nemulţumire cã a trebuit sã ĩntãmpin an de an sãrbãtorile ìn familie,apoi a fost nemulţumirea ceea cã nu am şj eu un iubit,nemulţumirea cã fiecare ĩşi vede de-ale lui. Ĩntr-un an nu am sãrbãtorit deloc revelionul. Am stat singurã ĩntr-o camerã din cauza unei mândrii prosteşti şi-am judecat şi invidiat oameni nevinovaţi😞.
Am simţit fricã când se certau pãrinţii,fix ĩn ajunul sãrbãtorilor,fricã de singurãtate,fricã de rutinã,fricã de necunoscut.
M-au apãsat grijile cã n-o sã ducem la capãt curãţenia,cã n-o sã apuc sã fac baie,nu reuşesc cu bucatele etc.
Acum 15 ani era magie dacã ne lãsau pãrinţii la discotecã dupã 12, pe la 17 era magie dac-aveam iubit(nu prea m-am bucurat de aceastã magie).
Pe la 20 era magie sã am iubit şi o rochie ca-n reviste.
Pe la 25 era magie sã fiu cãsãtoritã.
Tot timpul am definit greşit magia,astfel nici nu primeam porţia mea de magie şi rãmâneam copleşitã de emoţiile despre care am scris mai sus.
Luni şi marţi am avut douã zile foarte grele,am fost foarte deprimatã. N-am fost deloc bine cu mine,nici nu mai vorbesc de copii,soţ,prieteni.
Luni i-am povestit tristeţea mea soţului meu.
Marţi am povestit tristeţea mea unei prietene.
Miercuri s-au deschis ĩn mine câteva uşi mari,grele,vechi. A intrat magia,adevãrata magie,pe care o simţi ĩn suflet şi cu sufletul.
Magia ĩnseamnã bunãtate,dãruire şi o linişte sufleteascã,un fel de ĩmpãcare cu mine. Atât am simţit deocamdatã.
Scriu aceste cuvinte,dar fiinţa mea percepe dincolo de ele,le simt altfel sensul.
Nu-mi fac griji unde o sã ĩntâmpinãm sãrbãtorile,fie acasã,fie ĩn altã parte. Fie ĩn patru,fie ĩn opt,fie cu 3 feluri de bucate,fie cu 33.
Eu sunt bucuroasã,sunt ĩmplinitã,sunt liniştitã. Adevãrata magie ĩnseamnã iubire,transformare.
Simt ĩncã multe uşi ĩnchise,zãvoare ruginite,lacãte cu cheile pierdute,dar simt un licãr al magiei.
Magia suntem noi. Sã ştim sã dãruim zâmbete,sã iertãm,sã uitãm,sã ĩmbrãţişãm,sã petrecem timp ĩmpreunã,sã SIMŢIM,sã ĩnţelegem,sã ascultãm,sã ajutãm,sã fim mai buni de-adevãratelea.
Sursa foto : abstract desktopnexus.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții