...☕☕...(4)

Ĩn toţi trei ani dupã despãrţirea lor,ĩşi imaginase zeci de ĩntâlniri cu el. La ĩnceput l-ar fi implorat sã rãmânã cu ea,sã n-o pãrãseascã; apoi simţise o scârbã amarã când se gândea cã-n cei patru ani de relaţie,mai existase multe femei ĩn viaţa lui,iar pe una din ele avea s-o cearã ĩn cãsãtorie. Offf,câte luni a suferit aceastã durere, pentru cã probabil nici mãcar infidelitatea fizicã nu are acelaşi impact dureros ca faptul cã pentru el existã o femeie mai bunã ca tine,o femeie pe care o vede soţie,mama copiilor. Durerea aceea când te simţi ca un bilet la loterie...
Peste un an,doi a lãsat amintirile ĩn trecut,a ĩnceput o nouã viaţã şi doar rareori se gândea la el.
Acum,ĩn faţa aburilor cafeluţelor,simţind mirosul ei unic,nu ştia ce sã-i spunã.
- Parcã aveai planuri sã pleci din ţarã,sã câśtigi bani mulţi.
- Am fost plecat o vreme ĩn Franţa,dar m-am reĩntors din motive personale. Eu m-am cãsãtorit atunci...
O fulgerã cuvintele lui,n-ar trebui,dar o dureau.
- Felicitãri!!! Casã de piatrã.
- Tu?
- Eu??? Eu ĩncã nu m-am cãsãtorit,dar nu a mai rãmas mult pânã la eveniment.
Il minţi şi simţi cã el vede acest lucru. Se supãrã pe sine cã nu putea sã parã mai puternicã ĩn faţa lui.
- Crina, m-am gândit de multe ori la tine,la noi...
- La care noi? mã faci sã râd. Nu a existat nici un noi şi tu ştii bine asta. Poate a fost noi atunci când mi-ai spus sã plec pentru cã trebuie sã vinã ea, sau poate a fost noi atunci când mi-ai spus cã dacã locuim ĩmpreunã nu ìnseamnã cã ar trebui sã visez la nuntã,sau poate a fost noi atunci cand te-am gãsit ĩn pat cu altã femeie? Care noi? Ai fost tu şi eu,cea care am rãbdat,am asteptat,m-am comportat ca un copil când o se ia jucãria!
" Ea ştia cã tot ce i se ĩntâmplase era cu voia ei,personal a dezvoltat acea durere care-a mãcinat-o ani la rând. Ar fi putut pleca ĩn orice clipã,a preferat suferinţa ..."
Sursa foto: m.jurnal.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții