Un moment important!

Ĩn ultimul timp,dupã ce-mi adorm copiii la amiazã,mã opresc din a sãri arsã de pe pat şi sã umblu ca nebuna prin casã neştiind de ce sã mã apuc.
Ĩn ultimul timp,ĩmi ofer rãgazul sã stau lângã ei şi sã-i privesc ĩn timp ce dorm.
Copiii nośtri toţi sunt  fantastici,grozavi,interesanţi,cei mai minunaţi,dar...graba noastrã zilnicã ne ĩmpiedicã sã ne oprim şi pur şi simplu sã-i privim...
Atunci când dorm,ĩi privesc cu nesaţ,simt cum ĩmi intrã ĩn piele energie şi viaţã,simt cum danseazã fluturaśi sub pieptul meu.
Aceastã contemplare,dupã mine,este cea mai sacrã clipã din toatã iubirea mea pentru ei.
Aceastã contemplare plinã de linişte ( mã rog,ĩn caz cã nu bate nimeni ĩn uşã sau ìn caz când nimeni din vecini nu bate cuie sau nu gãuresc pereţii😉),dã glas emoţiei,sufletului şi simt trecerea sângelui prin vene.
Ĩi iubesc tot timpul (ĩncã ĩnvãţ sã le arãt tot timpul iubirea mea!),dar ĩn acele momente vorbeste ĩnsãşi iubirea şi mi se face cald şi uşor pe suflet şi trupu-mi epuizat.
Pentru mine e cel mai bun prilej sã mã-ncarc de naivitatea lor,de acea delicateţe cu care sunt ĩnzestraţi.
E momentul ĩn care vorbesc cu Dumnezeu şi-i mulţumesc!
E momentul ĩn care mã rog şi momentul ĩn care trãiesc cu adevãrat clipa,momentul ĩn care sunt de-a-ntregul aici şi acum,ĩn care mã simt puternicã.
Ca sã nu credeţi cã-s toatã aşa o muzicã de vioarã,vã spun cã e şi cel mai bun moment ĩn care mã bucur cã au adormit şi ĩn sfãrşit am şi eu posibilitatea sã fac ce vreau,sau mãcar ce trebuie😉.
Sursa foto: aliexpress.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții