Timp sã creãm ritualuri!!!

Cele mai pline pline de iubire momente dintre mine si copiii mei sunt cele 15-20 minute dupã ce se trezesc. Se lasã sã-i iubesc cu toatã suflarea,sã le pup fiecare milimetru de piele,sa-i miros fãrã saţ...śi ne umplem reciproc de multã iubire śi caruri de emoţii. Mã strãdui sã nu ratez nici o trezire fãrã ritualul nostru de iubire śi m-am programat sã nu pun nimic mai presus ìn acest timp. Se topesc ìn braţele mele,mã topesc ìn iubirea care mi-o dãruiesc prin privirile dulci,prin zâmbetele mieroase,prin braţele lor mici śi puternice pe care le-ncolãcesc ìn jurul trupului meu...
Iar astãzi dimineaţã,ritualul nostru a mai fãcut loc unei minuni. Era 7.20,era cald...sub plapumã,mi-erau ochii plini de somn śi-a fost destul sã aud ìn premierã "mama,bunã dimineaţa !" de 2 ori śi sã fiu ìmbrãţiśatã de 4 mânuţe calde śi dornice de mine.
Ìn acele clipe putea fi śi 5 dimineaţa!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții