Lupta celor douã mame din mine!

Ca mamã,cel mai greu suport deconectãrile emoţionale cu copiii mei. Am momente când sunt prinsã ìntr-o continuã conectare śi nimic nici nimeni nu mã poate sustrage,dar am śi momente când sunt altfel de mamã. Śi mã dor efectele celeilalte mame din mine,mã doare cã ţipã la copiii ei,mã doare cã-śi doreśte o evadare,mã doare cã dãrâma ìnvãţãturile copiilor despre faptul cã furia iese prin dans,muzicã,bãtãi cu perne śi le transmite cã furia iese prin ţipete,reprośuri śi cuvinte toxice.
Ìn rolul celeilalte mame,care trãieśte ìn mine,mã simt furioasã,mã simt obositã rãu de tot,mã simt parcã cumva ìmpovãratã śi eman furie,gãsesc vinovaţi nevinovaţi śi le descarc śi lor bateriile emoţionale. Mã doare...cã de cele mai multe ori le descarc bateriile emoţionale copiilor.
Astãzi dimineaţã am fost cealaltã mamã śi dupã câteva minute de victorie ale ei,am ìncercat sã-ntorc cumva volanul ìn favoarea mamei care interacţioneazã frumos mai ìntâi cu sine,apoi cu ceilalţi.
Astãzi dimineaţã m-am salvat cu ajutorul unui cântecel pentru copii. Da!!!! Miracole existã!!! Un cântecel pus pe repeat i-a dat forţã adevãratei Mame.
Sunt sincerã cu mine śi când scriu e ca śi cum aś vorbi cu mine śi śtiu cã doar iubirea le poate salva pe toate. Śtiu cã va mai ieśi sã-śi verse furia cealaltã mamã,dar mai śtiu cum sã fac sã n-o ţin mult pe scenã!!!
Da!!!!zâmbetul e vindecãtor,e nãscãtor de conectare śi reconectare, el face sã iasã din nou soarele śi el e tot timpul cu noi,doar cã-l uitãm printre griji śi gânduri inventate!!!
Śtiu c-o sã mai fiu aśa,dar...nu te las sa-mi fiu stãpânã pe cuvinte,gânduri śi mai ales emoţii,eśti mare,dar gãsesc ac de cojocul meu!!!
https://m.youtube.com/watch?v=8MUqtvaT5bw

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții