Scrisoare pentru Moş Crăciun!

Aseară am fost la Mall cu dorința de a te prezenta copiilor mei. Te-am găsit doar desenat pe bannere şi făcut din plastic lângă o sanie strălucitoare. Nu puteam să le spun copiilor mei că tu eşti acela...îmi doresc ca prima voastră întâlnire să fie cu priviri ce transmit emoții, cu mâini care se salută, cu vorbele legendare "ho ho ho", asumându-mi consecințele întâlnirii voastre, plânsul speriat al copiilor mei!
Să ştii că cred în tine încă de la grădiniță, chiar dacă-mi inspirai multă frică. Aşteptam cadourile tale, pe tine mai puțin...
Am crezut în tine şi atunci când eram mai mare şi l-am recunoscut pe vecinul nostru sub barba ta...mama ne spunea că Moşu nu apucă să vină pe la toți, dar ne transmitea neapărat darurile prin prietenii săi. ( nenea Ilie Cazacu era intermediar).
Şi acum cred în tine...pentru că în ajunul sărbătorilor găsesc oriunde feeria ta, în mandarinele dulci, în luminițele sclipitoare de-afară, în brăduții de diferite culori şi modele, în rafturile pline de ghirlande şi jucării, în cântecele despre iarnă difuzate la radio, în cadourile pe care le primesc, în cadourile pe care le ofer " de la Moş Crăciun"...
Moşule nostru drag, copiii mei aşteaptă de la tine bibi care face viu viu viu, aşteaptă avioane care fac jjjjjj, aşteaptă tuc tuc! Ştiu că tu o să le aduci de toate şi-ți vom căuta paşii sub brad!
Eu niciodată nu ți-am cerut jucării mari, aşa doar o păpuşă Barbie, un album de desen, creioane colorate. Mama îmi aducea de la tine mai multe : o pereche de pantaloni, o căciulă nouă, cizme de iarnă. Ai ştiut întotdeauna de ce aveam nevoie.
Acum vreau să îți cer ceea de ce am cel mai mult nevoie, vreau să ne aduci multă sănătate, răbdare, bunătate, noroc, pace şi multă iubire. Vreau să treci pe la toți copiii şi să le dai neapărat ceva, acele mandarine pe care le laşi sub pernă sunt atât de dulci şi pline de tine. Aş vrea să ne laşi tuturor o bucată din entuziasmul sărbătorilor. Material, nu am nevoie de nimic iar dacă mă pui să mă gândesc mai bine, cum o face soțul meu, am nevoie de tot...ce-mi trebuie şi ce nu-mi trebuie...
Eu te-am descoperit în toiagul tău pe care-l credeam fermecat, în barba ta de nea, în mandarinele pe care le găseam dimineața sub pernă, în îmbrățişarea părinților, în obiceiul de a ciocni un pahar de şampanie cu cei dragi, în nerăbdarea încheierii discursului preşedintelui țării, în ograda plină de urători, în acei covrigi mari.
Vreau să te ştie aşa şi copiii noştri, nu veni cu tablete sau laptopuri, nu veni cu telefoane sau maşini ultra performante...vino cu sănătate! O maşinuță nouă, o păpuşă frumoasă noi o sâ le transmitem neapărat.
Cu drag, eu!cea căreia îi era frică de tine, dar a crezut!cea care te cântă acum copiilor mei :" Moş Crăciyn cu plete dalbe"!cea  care le-a spus copiilor că Moşu vine cu sania trasă de reni nu cu un BMW X 5!
Noi te aşteptăm!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții