Despre mame!!!

De fiecare dată când ies cu copiii la primblare sunt oprită de câte-un trecător care mă întreabă cum e?cum mă descurc?şi care neapărat mă şi felicită.
Eu, de când am devenit mamă, m-am schimbat foarte mult, şi fizic, dar mai mult ideologic, şi nu pot decât să-mi aplaud această schimbare, care e de bine, spre bine!
Pentru mine un copil înseamnă mană cerească, doi deodată e de două ori mai multă mană! 
Eu nu ştiu să fac diferența între cum e să creşti un copil şi cum e cu doi deodată. O fi mai uşor, o fi mai greu, depinde mult şi de copil, de atenția şi educația care-o primeşte.
Ştiu cun e cu doi deodată...recomand!!!
Ştiu cum e să naşti doi copii la un interval de trei minute; ştiu cum e să rămâi fără glas dupâ naştere; ştiu cum te simți atunci când a doua zi la 6 dimineața, după naştere, eşti făcută din cap până-n picioare cu ou şi oțet de medici, ba că nu dezbraci mai repede copilul, ba că abia te mişti; ştiu cum e să te doară pieptul tare de-ți vine să urli.
Ştiu cum e atunci când încep controalele lunare la policlinică şi tot timpul se scrie în cartele " rahitism". Ştiu cât eşti de nehotărâtă în fața vaccinurilor.
Ştiu cum arată febra 39 care ține 3 zile şi 3 nopți. Ştiu cât de tare îți doreşti să dormi, să te-odihneşti.
Ştiu cum e să-i hrăneşti pe ambii deodată , am învătat să-i adorm la aceeaşi oră. Am plâns de fericire în fața fiecărui zâmbet, am plâns de neputință şi oboseală pe furiş. Am avut răbdare să-mi văd toată bucătăria numai terci, mă lepădam de răbdare când plângeau fără oprire.
M-am autostimulat spre crearea unei armonii, iar uneori îmi venea să-mi iau lumea în cap.
Am învătat să apreciez sănătatea mai mult ca orice, am învătat sa ma rog de sănătate, că ştiindu-i sănătoşi trecem împreună uşor peste frică,neputință, capricii, şi să ne bucurăm până-n al nouălea cer de zâmbete, îmbrățişări, priviri, succese de tot soiul.
Am învătat să mă bucur de lucrurile mărunte,pe care înainte le credeam neînsemnate.
Ştiu că nu existâ fericire mai mare pe lume decât sa fii mamă...iar fericirea are multe fețe!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții