Mamă şi tată!!!

Dragul meu soț,
poate nu o să citeşti niciodată această scrisoare, dar o cunoşti perfect, ți-am spus de-atâtea ori aceste lucruri...
De aproape 2 ani suntem mai mult mamă şi tată şi mai puțin soț  şi soție...şi asta e minunat, pentru că suntem nespus de fericiți în aceste roluri care ne învață pe noi şi nu invers, ca la teatru.
Doar că uneori mi-e dor de pieptul tău pe care adormeam înainte, mi-e dor să stau pe genunchii tăi, mi-e dor de-acele hoinăreli pline de hohote, declarații şi visuri...
Dar acum suntem mamă şi tată...şi vreau să ştii că acele sărutări pe care mi le dai dimineața, înainte de plecare sunt cele mai dulci, cele mai pline de iubire şi chiar dacă ele reprezintă intimitatea care ne-a mai rămas, e o intimitate perfecta, care ne uneşte mai puternic decât o tăvăleală intimă sub plapumă!
Eşti tare nostim când te joci cu băiețeii, când le cânți strofe inventate, când îi înveți să bată mingea cu piciorul, când le gâdili tălpile, când te ascunzi după uşă...eşti aşa de serios când le explici de ce nu au voie să facă cutare lucru, cred că nici în fața şefului nu eşti asa serios, eşti atât de serios când îi întrebi de ce nu s-au cerut la oliță, atunci când încerci să-i împaci...eşti tată...şi eşti un tată bun, care ştie ce înseamnă colici, legănat pe picioare, ținerea în brațe, un tată care-o lasă uneori pe mama să doarmă,un tată care a învățat să schimbe scutecul înaintea mea.
Ne certăm uneori din fleacuri, pentru că suntem ambii obosiți, poate chiar prea obosiți, prea îngrijorați, prea nedormiți...când mai rămânem în doi la o ceaşcă de cafea tot mai suntem mamă şi tată, din reflex, dintr-un instinct frumos, unic, născător de iubire.
Suntem mai mult mamă şi tată şi asta e minunat...întărim relația noastră pe vecie, iar atunci când voi adormi din nou la pieptul tău, când voi sta pe genunchii tăi atunci tot vom fi mai mult mamă şi tată, fericiți, împliniți, un soț şi o soție care am creat o familie şi căreia ne dedicăm totalmente.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții